środa, 21 stycznia 2009

O sobie - Arleta

Nazywam się Arleta Tłoczek. Chodzę do klasy I gimnazjum w Społecznym Gimnazjum w Grzybowie. Urodziłam się 28.08.1995 roku we Wrześni, mieszkam w Mierzewie. Moje ulubione przedmioty w szkole to język angielski, historia, język polski i wiedza o społeczeństwie. Uczestniczę też w zajęciach pozalekcyjnych m.in. w kółku tanecznym i teatralnym. Bardzo lubię słuchać muzyki i kocham śpiewać, lubię także zwierzęta szczególnie konie, mam nawet trzy Carmen, Elzę i Poldka. Moją ulubioną książką jest "Romeo i Julia". Jestem bardzo wesołą i roztrzepaną osobą. Moim ulubionym filmem jest "But manitob. Nie przepadam za horrorami i thrillerami. Uwielbiam oglądać kabaret a w szczególności „Łowcy B.” i „Ani Mru Mru”. Lubię jeździć na łyżworolkach i na rowerze. Moim ulubionym zespołem są Wilki.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz